INSTÄLLT. Seminariet hålls istället hösten 2026.
På tisdagar kl. 13–14 erbjuder de arbets- och miljömedicinska klinikerna i Umeå och Uppsala digitala seminarier om olika teman. Seminarierna riktar sig i första hand till ST-läkare inom arbetsmedicin och arbets- och miljömedicin, men alla intresserade är välkomna att delta.
Seminarierna är kostnadsfria och ingen anmälan behövs.
Föreläsare: Marta Kisiel, Arbets- och miljömedicin Uppsala
Uppkoppling: Anslut via denna Teams-länkÖppnas i ny flik
Sidan senast uppdaterad 20 april 2026